Més informació i entrades
Arriba la primavera i, amb ella, el bon temps, el sol i el vent de Charabia, terra natal d’Ernest, que anuncia el canvi d’estació. Per celebrar la seva arribada, la Celestine i les seves amigues les ratetes preparen deliciosos pastissos i bonics decorats florals. Noves i acolorides aventures de la parella formada per la intel·ligent rateta Celestine i l’Ernest, un os gran i somiador.
La directora, Aurélie Raphaël és una reconeguda animadora, il·lustradora i dissenyadora de producció formada a l’ATEP de París. Ha treballat en pel·lícules com Pachamama i ha dirigit artísticament Ernest & Celestine, contes de primavera.
La pel·lícula reflecteix missatges de convivència, tolerància i poder de l’art com a eina per a l’expressió i la creació de bellesa.
Basada en els contes il·lustrats de Gabrielle Vincent composta per 30 llibres, en què es narren les peripècies d’Ernest i Celestine, dos personatges de mons oposats que, malgrat les seves diferències, comparteixen un vincle entranyable. Al llarg dels relats, es reforcen valors com l’amistat, la generositat, la unió i l’esperit emprenedor per superar dificultats, amb un enfocament pedagògic que se centra a cercar la felicitat en les coses petites i en els moments compartits.
QUÈ? Cinema
ORGANITZA Cinema Truffaut
EDAT RECOMANADA +3 anys
PREU 5 €
HORARI SESSIONS
Diumenge 16 de març a les 12 h
Diumenge 23 de març a les 12 h
Atenció!
A menutsGIRONA sortegem 1 paquet familiar de 4 entrades entre els subscriptors de menutsGIRONA, per al diumenge 16 de març!
Vols saber com aconseguir-les?
PARTICIPA i GUANYA 4 ENTRADES
Tens temps de participar fins al divendres, 14 de març a les 12 del migdia.